Бізнес-сніданок «Репутація як феномен. Репутація як ціль досягнення успіху у суспільстві»

demo



В сучасному суспільстві, важливо як ніколи, слідкувати та керувати своєю репутацією. Вона спирається на сприйняття споживачів. Розуміючи це, наш спікер Борис Тізенгаузен ознайомив учасників з базовим поняттям репутації, як її розвивати та підтримувати.




Зокрема, учасники обговорили:

  • Навіщо розвивати репутацію?
  • Комплекс заходів з управління репутацією. Платити чи ні ЗМІ
  • Робота з репутацією в Інтернеті та соціальних мережах. Білі та пухнасті не в тренді
  • Як топ-менеджер вбив репутацію компанії? Знеособлення бренду

 

Олександр Шуляк розказав більше про компнію «Авіаліга» та її послуги. Зокрема:

  • Менеджмент-тури до Фінляндії та Ірландії. Освіта, бізнес та навіть більше
  • Бізнес-тур до США. До чого призводять амбіційні ідеї змінити світ: секретне виробництво Tesla, армія роботів в Amazon, програмне забезпечення Quid, феномен Facebook та інше

 

Учасники також мали нагоду почути цікаву розповідь про сторічну історію компанії Hertz від Вероніки Кравченко:

  • Історія компанії. Перші в індустрії
  • Феномен особистості Джона Хертца
  • Стратегія сьогодення: Хто ми, що ми робимо і для чого ми це робимо

 

Спікери:

Борис Тізенгаузен

Експерт у сфері управління репутацією

 

Олександр Шуляк

СЕО, «Авіаліга»

 

Вероніка Кравченко

Менеджер з продавжів, Hertz International в Україні

 

 

Захід було організовано спільно з: