GoExport: вихід на нові ринки

demo

Українські виробники текстильної продукції все частіше бажають підкорити нові ринки та познайомити іноземного покупця з українськими товарами, однак великі перспективи йдуть поруч з не меншими ризиками, через які безліч підприємців так і не наважуються масштабуватися на глобальних ринках. Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує українських підприємців малого та середнього бізнесу – власників свого текстильного бренду – на комплексну навчальну програму з експорту «GoEXPORT: вихід на нові ринки», яка фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.



Цінність: Програма допоможе учасникам:

  • отримати комплексне розуміння, що потрібно зробити бізнесу, аби почати експортувати або вийти на нові ринки;
  • вивчити усі складові експортної діяльності;
  • проаналізувати власний продукт, зрозуміти, що потрібно зробити для виходу на нові ринки, а також оцінити ризики при запуску експорту;
  • отримати знання міжнародних практик і проаналізувати закордонні кейси;
  • вивчити практичний досвід успішних продажів і переговорів з іноземними партнерами, а також підготовки до виставок та торгових місій;
  • отримати унікальну нагоду створити успішний нетворкінг у сфері експортної діяльності текстильних підприємств;
  • спільно з викладачами попрацювати над практичними кейсами виходу бізнесу на міжнародний ринок;
  • миттєво застосувати нові інструменти на бізнес-моделі власної компанії  під час написання свого проекту – дорожньої карти виходу Вашої компанії на нові ринки –  та отримати зворотній зв’язок експертів

Тривалість: 3 модулі по 2 дні (6 днів)

Після завершення програми учасники отримають сертифікат Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), а п’ять компаній-авторів найкращих проектів отримають допомогу від ментора або консультаційну підтримку  у реалізації даного проекту.

Для кого? Підприємцям, директорам, менеджерам текстильного бізнесу – тим, хто створює, реалізує та просуває власний бренд в Україні, кому необхідна поміч у виході на зовнішні ринки та допомога у просуванні свого бренду за кордоном, та тим, хто бажає зрозуміти, з яких основних етапів складається експортна діяльність текстильного підприємства, як створити міжнародний бренд та які цифрові інструменти слід використовувати для здійснення прямих продажів закордон.

Деталі: GoExport: вихід на нові ринки