Зустріч з Романом Насіровим, Головою Державної фіскальної служби України, та Євгеном Бамбізовим, в.о. начальника Центрального офісу з обслуговування великих платників податків

demo

  • Дата
    30.10.2015





30 жовтня 2015 року компанії-члени Палати зустрілись з Романом Насіровим, Головою Державної фіскальної служби України, та Євгеном Бамбізовим, в.о. начальника Міжрегіонального головного управління ДФС – Центрального офісу з обслуговування великих платників податків у приміщенні Державної фіскальної служби України. Захід був присвячений презентації концепції реформи Офісу. 

Відкриваючи зустріч Роман Насіров, Голова Державної фіскальної служби України, представив Євгена Бамбізова, нового начальника Офісу, та підкреслив майбутні істотні зміни в роботі Офісу. 

Представники ДФС зазначили, що презентація – це їхні напрацювання протягом останніх 3 місяців та підкреслили, що реформа Офісу передбачає наступні зміни: 

 

  • орієнтація на платника податків;
  • створення сприятливих умов для їх діяльності;
  • стимулювання розвитку бізнесу;
  • рівні умови для всіх платників податків;
  • розвиток електронних послуг;
  • оптимізація структури і бізнес-процесів всередині. 

 

Було також зауважено, що нова організаційна структура Офісу побудована на прикладі США та представники ДФС запросили всіх зацікавлених осіб із бізнес-спільноти приєднатися до команди Офісу з метою підвищення якості його роботи. Згідно презентації буде створено 6 регіональних управлінь у Києві, Дніпропетровську, Львові, Харкові, Донецьку та Одесі, а також передбачено функціонування front та back-офісів. 

Голова ДФС зазначив свою готовність прискорити всі процеси, поліпшити відшкодування ПДВ для великих платників податків у 2016 році та інші важливі кроки. В.о. начальника Офісу також підкреслив свої плани щодо забезпечення належного функціонування податкового аудиту та управління ризиками, а також заснування секторального підходу при оподаткуванні.

Захід був також гарною можливістю розглянути широкий спектр практичних питань, пов'язаних з податковим адмініструванням, митним контролем та митною вартістю, боротьбою із сірим імпортом тощо. 

Учасники зустрічі зазначили величезну важливість зміни підходу у функціонуванні Офісу та переходу до клієнт-орієнтованого функціонування, а також підкреслили значні очікування від бізнес-спільноти щодо цієї реформи. 

Якщо Ви бажаєте брати участь у діяльності Комітету Палати з питань оподаткування та у його подальших засіданнях, просимо звертатися до Олександра Прохоровича, менеджера з питань стратегічного розвитку (оподаткування та митна політика).

Додати до календаря