Ви повинні увійти в систему, перш ніж зареєструватися на захід. Натисніть, щоб увійти
Жодна компанія не захищена від криз. Минули часи, коли можна було прикинутись страусом. Дивлячись на плани управління у часи кризи, часто можна помітити недосконалість антикризової комунікації. В таких ситуаціях ефективна комунікація є надскладною, але вона вимагає попередньої роботи, щоб мінімізувати збитки. Тож разом з експертами ми готувались до 2016 року і обговорили ці питання в дружній та професійної атмосфері.
Питання, які ми розглядали:
|
Доповідач: |
Доповідач: Володимир Дегтярьов, професіонал із зв'язків, більше 13 років з агентстським, корпоративним і державним досвідом. Генеральний директор PR-агентства Newsfront, часто виступає з лекціями, бізнес та виконавчий тренер.
Створена в 2005 році, що містить команду 30 фахівців PR, обслуговуючих 16 фіксуючих клієнтів, Newsfront має великий досвід роботи в різних галузях промисловості, у тому числі соціальних проектах, енергоефективності, фінансах, FMCG, IT, телекомунікаціях, автомобілебудуванні, фармацевтиці, туризмі і культурі), і різні типи піар-кампаній (у тому числі кампанії з підвищення обізнаності, державних відносин і НВО, кризові комунікації, PR корпорацій та продуктів, PR для громадських організацій та державних клієнтів) на національному та регіональному рівні в Україні. Деякі з нинішніх клієнтів Newsfronts є Peugeot, Microsoft, Ericsson, Bosch, Лабораторія Касперського, Караван, ЕВА, Варус, джакузі, Польфарма, Total, Департамент туризму Туреччини, і т.д.
За детальною інформацією просимо звертатися до Ярослави Коротецької, координатора з організації заходів.