Серія навчальних заходів з креативного менеджменту: навчання привабливості – залучення продажів

demo

  • Дата
    25.03.2015





Для того щоб бути успішним у бізнесі у середовищі, що швидко змінюється, лідери мають використовувати всі види мислення: інтуїтивне та раціональне, креативне та аналітичне. Беручи це до уваги, Американська Торгівельна палата в Україні розпочинає серію навчальних заходів з креативного менеджменту – платформу, що додасть креативності, натхнення та енергії в управлінську практику, що дозволить топ-менеджерам вийти за традиційні рамки, ефективно знаходити та використовувати можливості, та надасть нові інструменти для розвитку їх команд.

Протягом заходу пан Вітезі показав як на деякий час забути старі методи продажів та виділитися серед інших продавців, яких часто відразу ж забувають через те, що вони схожі один на одного.

Доповідач – пан Петер Вітезі, партнер компанії ActionLab Consulting. Має 17-річний досвід роботи у міжнародних компаніях (Hungarian Telekom, DHL та ін), який допоміг йому стати кваліфікованим викладачем та експертом. Петер закінчив університет м. Лестер (MBA). У 1997 році він розпочав свою кар’єру як спеціаліст з питань сегментації ринків. У 2005 р. він отримав свою першу посаду вищого рівня (директор з маркетингу). У 2007 Петер розпочав свою діяльність  як тренер з питань професійного розвитку, що привело його на посаду партнера в ActionLab International. Особистим та командним завданням є завоювання світу.

Більшість людей вважає, що привабливість і харизма не є тотожними. Але, пан Петер Вітезі вважає, що іноді це трапляється. Він навчив учасників як побудувати професійні контакти незалежно від того з ким вони ведуть переговори. Їх індивідуальність та зовнішність можуть стати перевагою для усієї компанії. Вони відображають енергію та особистість продавця який виходить за рамки продажів і спілкування з ним стає досвідом. Це і є сутністю залучення продажів. Більше привабливості у продавців веде до збільшення товарообігу.

Після офіційної частини було відведено час для запитань та відповідей, невеличкого бенкету та часу для бізнес спілкування.

 

ПАРТНЕР ЗАХОДУ

Додати до календаря