Відкриття нового напряму – Healthcare Marketing HUB

demo



Згідно з нещодавнім опитуванням Палати, 8 из 10 менеджерів, що працюють у сфері охорони здоров’я України, називають найбільш актуальним питанням галузі мультиканальну практику в сфері охорони здоров’я, а саме перехід від продукт-центричної моделі до клієнт-центричної.

Захід був присвячений темі мультиканального маркетингу.

Протягом заходу учасники мали можливість дізнатись про:

  • Глобальний досвід та практичні бізнес-кейси мультиканального маркетингу у сфері охороні здоров’я. Оркестрування маркетинг-міксу.
  • Ключові фактори успіху кампаній мультиканального маркетингу: Як виміряти ефективність та гарантувати цінність для фармкомпаній та її цільової аудиторії?
  • Впровадження digital-стратегії TEVA Україна «Трансформація продавців у крос-функціональну команду менеджерів, що створюють цінність»: Як через оптимізацію маркетинг-міксу досягти бізнес-цілей та максимальної прибутковості? Підводні течії та отриманий досвід.
  • Вибір керівника при імплементації стратегії мультиканального маркетингу та фактори успіху: З чого почати зміни в компанії? Change management.

Спікери:

  • Крістіан Пассарж, Голова напрямку мультиканального маркетингу у Центральній, Східній та Південній Європі, QuintilesIMS;
  • Богдан Ракитський, заступник Директора з комерційних питань та ефективності бізнесу, TEVA Україна.