Business School. Knowledge Lab: «M for Money. Фінанси для нефінансистів»

demo



25 жовтня відбулася ще одна дуже інформативна сесія Business School. Knowledge Lab «M for Money. Фінанси для нефінансистів». Наш спікер Олексій Приходченко, фінансовий директор, Nutricia Україна розказав про специфіку роботи фінансового відділу, показники успіху та дав корисні поради для покращення фінансового менеджменту. Зокрема, спікер познайомив гостей з основними поняттями (активи, капітал, грошовий потік та ін.), з якими фінансові департаменти стикаються щодня та пояснив як формується баланс підприємства.




Головні висновки:

  • Коли мова йде про фінанси – це не обов’язкого про гроші
  • Залежно від структури бюджету, виділяють операційні, тактичні та стратегічні фінансові плани
  • Бюджетування та планування, аналіз фінансової ситуації, операційний фінансовий менеджмент, інвестиційна політика, бухгалтерія та звітність – основні обов’язки фінансового відділу
  • У світі VUCA - нестабільному, невизначеному, складному і неоднозначному – ми неодмінно зіткнемося з нестабільним валютним ринком та інфляцією
  • Згідно з опитуваннями, 74% респондентів вважають, що в майбутньому функція фінансового відділу буде зосереджена на інтегрованій управлінській звітності, а не тільки на її фінансовій складовій
  • Сучасна структура фінансового департаменту відрізняється від тієї, яка існувала в 2010 році
  • Окрім знань у сфері фінансів та економіки, працівникам відділу фінансів важливо володіти англійською мовою, мати сертифікати CIMA, DipIFR, ACCA, бути досвідченим користувачем системи ERP (планування ресурсів підприємства)

 

 

Спікер:

Олексій Приходченко, фінансовий директор, Nutricia Україна. 

Олексій має двадцятирічний досвід роботи у фінансовій сфері та працював у таких великих компаніях як Takeda, SC Johnson, AXA Insurance та Kraft Foods.

 

 


 

П'ята сесія «Історіі продажів. Продажі для не спеціалістів із продажу» відбудеться 7 листопада о 16:00 в офісі DTEK Академії (вулиця Жилянська, 75).

Спікер:

Андрій Луканьє, директор з продажів відділу споживчих товарів, Reckitt Benckiser Україна.

Андрій має досвід роботи у різних сферах продажів, трейд-маркетингу, маркетингу та аналітики. Наразі він відповідає за продажі та трейд-маркетинг в Reckitt Benckiser Україна та є членом робочої групи для Центральної Азії та Кавказьського регіону.

 

Шоста сесія «Корпоративне підприємництво як джерело унікальної конкурентної переваги​» відбудеться 5 грудня​ о 17:00 в One Philosophy Space (вулиця Сагайдачного, 33).

Спікер:

Павло Рижій, менеджер з інновацій, Філіп Морріс Україна.

Павло розробив стратегію інновацій для провідної тютюнової компанії, включно з процесом внутрішніх інновацій, а також формат співпраці з зовнішніми інноваційними екосистемами. Він має більше 15 років прикладного досвіду в маркетингу, розвитку бізнесу та управлінні інноваціями.