Візит до компанії-члена Палати

demo



Захід було організовано спільно з медіакомпанією AIR (Agency of Internet Rights), сертифікованим партнером YouTube.

Під час невимушеного спілкування у затишному офісі СЕО компанії, Микола Рогинець, розповів про становлення AIR та еволюцію від медіамережі до багатофункціонального надійного партнера як для блогерів, так і для бізнесу.




Чи знаєте ви, що 83% українських інтернет-користувачів відвідує YouTube бодай раз на місяць, а 55% з них робить це щодня? Це – нова медіареальність. І нехтувати нею – це бути в аутсайдерах.

Медіакомпанія AIR (Agency of Internet Rights) надає послуги зі створення, монетизації та просування онлайн-відео в усьому світі. Заснована у 2010 році, набула статусу сертифікованого партнера YouTube у 2011 р. Також, компанія є засновником та організатором найбільшого на території Східної Європи фестивалю відеокультури, блогерів та фанів VideoZhara.

Доповідачі:

Микола Рогинець

CEO, AIR (Agency of Internet Rights)

 

Наталія Червона

Керівник департаменту з розвитку бізнесу, Американська торговельна палата в Україні

 

Захід було організовано спільно з: